sobota, 27 kwietnia 2013

:D

Następna piosenka przetłumaczona :D  /dla zakochanych <3

http://www.youtube.com/watch?v=FvkMCEhXjRM

Tutaj tekst oryginalny :
Ti amo, un soldo 
Ti amo, in aria 
Ti amo se viene testa 
vuol dire che basta lasciamoci. 
Ti amo, io sono 
Ti amo, in fondo un uomo 
che non ha freddo nel cuore, 
nel letto comando io. 

Ma tremo 
davanti al tuo seno, 
ti odio e ti amo, 
e´ una farfalla che muore 
sbattendo le ali. 
L´amore che a letto si fa 
prendimi l´altra meta´ 
oggi ritorno da lei 
primo Maggio,su coraggio! 
Io ti amo 
e chiedo perdono 
ricordi chi sono 
apri la porta 
a un guerriero di carta igienica. 
Dammi il tuo vino leggero 
che hai fatto quando non c´ero 
e le lenzuola di lino 
dammi il sonno di un bambino 
Che ´ta´ sogna cavalli e si gira 
e un po´ di lavoro 
fammi abbracciare una donna 
che stira cantando. 
E poi fatti un po´ prendere in giro 
prima di fare l´amore 
vesti la rabbia di pace 
e sottane sulla luce. 

Io ti amo
e chiedo perdono 
ricordi chi sono 
ti amo, ti amo,ti amo 
ti amo ti amo 
dammi il tuo vino leggero... 
che hai fatto quando non c´ero 
e le lenzuola di lino 
dammi il sonno di un bambino 
Che ´ta´ sogna cavalli e si gira 
e un po´ di lavoro 
fammi abbracciare una donna 
che stira cantando. 
E poi fatti un po´ prendere 
in giro 
prima di fare l´amore 
vesti la rabbia di pace 
e sottane sulla luce. 
io ti amo, 
ti amo, ti amo 
ti amo, ti amo ...

Tutaj przetłumaczony :
Kocham Cię, moneta
kocham Cię, w powietrzu
kocham Cię, jeśli wyjdzie reszka
to znaczy że dość, rozstańmy się
Kocham Cię, jestem
kocham Cię, tylko człowiekiem
który nie ma zimna w sercu
W lozku dowodze ja.

Ale drżę
przed twoim biustem.
Nienawidzę Cię i kocham.
To motyl który umiera
uderzając skrzydłami.
Miłość, ktora uprawia sie w lozku
Przynieś mi drugą połowę.
Dziś wrócę do niej,
pierwszego Maja, głowa do góry odwagi!
Ja Cię kocham
i proszę o przebaczenie.
Pamiętasz, kim jestem
otwórz drzwi
wojownikowi z papieru.
Przynieś swe lekkie wino,
które zrobiłaś kiedy mnie nie było
i pościel z lnu
Daj mi sen dziecka,
który przynosi mi kolorowe sny
i trochę pracy.
Pozwól mi przytulić kobietę,
która prasuje śpiewając.
Potem pozwól z siebie pożartować,
zanim zaczniemy się kochać.
Ubierz złość w spokój
i w świetlaną suknie.

Ja Cię kocham
i proszę o przebaczenie.
Pamiętasz, kim jestem
Kocham Cie, Kocham Cie, Kocham Cie
Kocham Cie, Kocham Cie
Przynieś swe lekkie wino,
które zrobiłaś kiedy mnie nie było
i pościel z lnu
Daj mi sen dziecka,
który przynosi mi kolorowe sny
i trochę pracy.
Pozwól mi przytulić kobietę,
która prasuje śpiewając.
Potem pozwól z siebie pożartować,
zanim zaczniemy się kochać.
Ubierz złość w spokój
i w świetlaną suknie.
Ja Cię kocham
Kocham Cię, kocham Cię
Kocham Cię, kocham Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz